کارت سنترال

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دستگاه سانترال مانند یک مرکز مخابرات کوچک می باشد که در اختیار شما قرار می گیرد. دستگاه سانترال که با علامت اختصاریPBX  نیز شناخته می شود، برای ایجاد شبکه اختصاصی در درون یک مجموعه  به تناسب امکانات، مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه کار سانترال به این صورت است که دستگاه سانترال با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط تلفن شهری در درون یک مجموعه، امکان استفاده جهت ارتباط با تمامی خطوط داخلی آن مجموعه، با قابلیت تنظیم محدودیت ها و امکانات خاص، را فراهم می کند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با کارت سانترال KX-TDA0181 بیشتر آشنا سازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

کارت سنترال

معرفی کارت سانترال KX-TDA0181

کارت سانترال KX-TDA0181 ساخت کشور ژاپن بوده و در سال 2014 توسط کمپانی مشهور پاناسونیک طراحی اولیه انجام شده و به بازارهای جهانی عرضه شده است. این کارت دارای خط شهری ۱۶ پورت – LCOT 16 می باشد و این 16 کانال جهت ارتباط داخلی در مجموعه می تواند در نظر گرفته شود. همچنین این 16 کانال بصورت آنالوگ نیز می تواند جهت برقراری ارتباط درون مجموعه بکار گیری شود.

کارت سانترال مدل KX-TDA0181 سازگار با دستگاه های پاناسونیک بوده و قابلیت نصب و راه اندازی سریع بر روی تمامی سیستم های سانترال را دارد.

همچنین از ویژگی های برتر کارت سانترال مدل KX-TDA0181 می توان به افزایش تعداد ورودی شهری انالوگ و سازگار با تمامی تلفن های آنالوگ و… اشاره کرد.

کارت سانترال مدل KX-TDA0181 وظیفه اصلی اش افزودن 16 پورت ارتباطی جهت اضافه کردن خطوط شهری بیشتر به دستگاه سانترال می باشد.

کارت سانترال مدل KX-TDA0181 از طریق بکارگیری سیستم VOIP قادر به افزایش مراکز سانترال های پاناسونیک جهت ایجاد امکان ارتباط با خطوط داخلی و شهری بیشتر، می باشد که ارتباط با شبکه از طریق پورت RJ45 می تواند برقرار شود.

ویژگی های کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA0181

کارت سانترال KX-TDA0181 قابلیت نصب بر روی انواع سانترال های پر ظرفیت و دیجیتال شرکت پاناسونیک را دارد. سانترال هایی چون KX-TDA100 و سانترال KX-TDA200 همچنین با سانترال های پر ظرفیت تحت شبکه پاناسونیک نیز سازگاری کاملی دارد. از سانترال های پر ظرفیت تحت شبکه که قابلیت نصب و راه اندازی این کارت را دارند می توان به سانترال دیجیتال KX-TDE100 و سانترال دیجیتال KX-TDE200 اشاره کرد.

از دیگر مزایای سانترال های دیجیتال پاناسونیک می توان به پشتیبانی یک اپراتور از چندین خطوط شهری و یا امکان استفاده از اپراتور گویای DISA اشاره کرد.

از معایب اصلی کارت سانترال KX-TDA0181 این است که مجهز به کارت کالر آیدی نمی باشد. جهت استفاده از کارت کالر آیدی باید هزینه جداگانه ای پرداخت کرد و کارت کالر آیدی پاناسونیک مدل KX-TDA0193 را اری کرد.

همچنین این کارت در مقایسه با مدل های قبلی، عملکردی مناسب داشته است. به این دلیل که در صورت افزایش در تعداد خطوط داخلی، می توان با استفاده از کارت سانترال مدل KX-TDA0181، خطوط بیشتری را با فضای اشغالی یکسانی، پشتیبانی کرد.

کارت سانترال مدل KX-TDA0181 با قابلیت پشتیبانی از 16 پورت شهری برای سانترال های پاناسونیک TDA و TDE بسیار پر کاربرد و ضروری جهت افزایش در تعداد خطوط ارتباطی می باشد.


سانترال پاناسونیک و تلفن های بی سیم پاناسونیک - آریا تل سانترال ,کارت ,پاناسونیک ,خطوط ,شهری ,tda0181 ,کارت سانترال ,سانترال مدل kx ,دستگاه سانترال ,کارت سانترال kx ,کالر آیدی ,کارت سانترال مدل kx ,سانترال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش محصولات زن و شوهری و مطالب زندگی زن و شوهری پیش دبستانی ثارالله بی وقفه... آبان کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. هنر ایرانی سيتي دانلود | مرجع دانلود نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس